"H βλάβη ποσοτικοποιείται.."

Το πραγματικό πρόβλημα με την πολιτική ορθότητα, πέραν όλων των άλλων, είναι ότι μετατρέπει τους ανθρώπους σε αριθμούς. Τα πάντα πλέον μεταφράζονται, ερμηνεύονται και αποθησαυρίζονται σε ποσοστώσεις, γραφήματα και συστήματα αριθμητικών παραστάσεων φυλακισμένα στα κελιά ενός πολυσέλιδου φύλλου Excel που θυμίζει σύγχρονη Βαστίλη. Δεν μιλάμε πλέον για την απώλεια ανθρωπίνων ζωών αλλά για τον Χ αριθμό ανθρωπίνων απωλειών εν συγκρίσει με έναν Ψ αριθμό απωλειών άλλων. Με αυτό τον τρόπο η βλάβη εξουδετερώνεται ηθικά ως γεγονός καθώς ποσοτικοποιείται· μας κατατρώει ο ιδεασμός της αριθμητικής αποτύπωσης· ρωτάμε πόσους αλλά όχι ποιούς· ρωτάμε τι έγινε αλλά όχι γιατί συμβαίνει, από φόβο μήπως προσβάλλουμε τα αριθμητικά σκύβαλα και τοτέμ της κυκλώπειας καθεστηκυίας γραφειοκρατίας.


Η μοναδικότητα της ανθρώπινης υπόστασης εξανεμίζεται μπροστά στο εωσφορικό κτήνος πολυπολιτισμικότητας που βιάστηκε να πανηγυρίσει την καθολική εδραίωση του διεθνισμού, χωρίς να συνυπολογίζει την εκδίκησή της ιστορίας. Η ανθρώπινη ζωή και το τραγικό βίαιο τέλος των συνευρωπαίων στο Παρίσι, στις Βρυξέλλες και τώρα στο Μόναχο ξεπέφτουν. Καταντάνε σαν κενά πουκάμισα, χωρίς περιεχόμενο για να ντύσουν, που απαξιωμένα καθώς στέκουν λερά και τσαλακωμένα βιαζόμαστε να τα πετάξουμε γρήγορα από την ντουλάπα για να ανεώσουμε τάχα την γκαρνταρόμπα μας με κάτι τάχα καινούργιο και μοδάτο. Το πόσο καινούργιο και μοδάτο ή κακούργο και φρικτό ήταν το νέο πουκάμισο που φορτώσαμε στην καμπούρα μας σήμερα φαίνεται ξεκάθαρα και στον τελευταίο. Βλέπεις το κίβδηλο και το δήθεν καινούργιο δεν ήταν σύμβατο με εμας και δεν μας ήρθε με μπλουτζιν με σταράκια αλλά κελεμπία με παντόφλα, ενίοτε δε με σαρίκι, γενειάδα και αραβίδα. Δεν διαβάζει Καρλ Πόππερ αλλά Μουλάς Ομάρ και αντί για αποφθέγματα του Σωκράτη παραθέτει αποσπάσματα από τον παιδεραστή Αμπουμπάκαρ. Έτσι λοιπόν, αντίθετα με τους παιάνες των υπερτροφικών ελίτ περί του τέλους της ιστορίας και της αυγής μίας νέας εποχής κεντρικής-παγκόσμιας διακυβέρνησης από διορισμένους γραφειοκράτες πολυτελείας, το επιθετικό καρκίνωμα του ισλάμ καθόλου δεν έχει λησμονήσει τον σκοπό του παρά βρήκε έναν ασθενή οργανισμό, την δύση, για να τον εκδηλώσει και να την σακατέψει. Και θα την σακατεύει ακατάπαυστα γιατί γνωρίζει την κείμενη και ευχόμαστε προσωρινή αριθμολαγνική δουλοπρέπεια της.


Φυσικά, οι ελίτ αρνούνται να αντιληφθούν τι συμβαίνει διότι παραμένουν εγκλωβισμένοι στα σκοτεινά κελιά των λογισμικών τους. Οι ίδιοι άλλωστε είναι θωρακισμένοι σαν αστακοί και δεν έχουν λόγο να ανησυχούν για χτυπήματα εναντίον τους. Περισσότερο όμως αρνούνται να το κατανοήσουν γιατί εκπαιδεύτηκαν να πληρώνονται από τους φόρους των αριθμών-πολιτών με μόνο αυτοσκοπό, υποτίθεται, να τους επιστρέψουν "κοινωνική ειρήνη", "κοινωνική ισότητα", "κοινωνική δικαιοσύνη", "κοινωνικά δικαιώματα" και άλλα τέτοια "κοινωνικά αφηρημένα" concepts. Επί της ουσίας όμως απέτυχαν πανηγυρικά να μας προσφέρουν τα θεμελιώδη αυτονόητα για τα οποίο στέκονταν πάντοτε τα κράτη: ασφάλεια, ευνομία και τάξη. Καθόλου άδικα λοιπόν ολοένα και περισσότερος κόσμος αξιώνει κάτι παραπάνω από συγκρίσεις σε PowerPoint presentations κι έτσι διεθνώς γυρίζει την πλάτη στους εκλεκτούς των ελίτ. Το πρώτο βήμα για να πολεμήσεις τον καρκίνο άλλωστε είναι να διαλέξεις τον σωστό γιατρό για την χημειοθεραπεία, όχι να εμπιστευτείς τον τσαρλατάνο που σε εξανάγκασε να νοσήσεις.

Διαβάστηκε 1026 φορές
Γεώργιος Χρ. Μακρής

Ο Γιώργος Χρ. Μακρής γεννήθηκε στην Πάτρα και η καταγωγή του είναι από το Αίγιο, ενώ η οικογένεια του έλκει την καταγωγή της από τον μεσολογγίτη αγωνιστή και οπλαρχηγό Δημήτριο Μακρή. Υπηρέτησε στο πολεμικό ναυτικό όπου και απολύθηκε με τον τιμητικό βαθμό του κελευστή. Έχει σπουδάσει κοινωνιολογία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Νομική στο Sheffield University, εμπορικό, τραπεζικό και φορολογικό δίκαιο στο Kent University, όπου και είναι υποψήφιος διδάκτορας χρηματοπιστωτικού δικαίου. Εργάζεται ως δικηγόρος με έδρα τον Πειραιά και την Λευκωσία. Είναι εκλεγμένος Αντιπρόεδρος του Δικτύου Ελλήνων Συντηρητικών.

Top
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για καλύτερη φυλλομέτρηση. Δείτε πώς χρησιμοποιούμε τα cookies και πώς μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας. Περισσότερα…